VI FLYGER FRAM SOM SKROT GENOM RYMDEN.

Godkväll på er! Känns längesen jag skrev här, trots att det bara är 3 dagar sedan haha.. Hoppas allt har varit och är bra med er i alla fall :) Jag och malin kom hem med bussen hit till kalmar för några timmar sedan och nu har jag ätit god mat med familjen. Har varit kanondagar i huvudstaden! Blev bara några få inköp men är kanonnöjd endå =) Dessutom åker jag till spanien med fg om bara 3 veckor så då gäller det att ha lite pengar kvar!
Men nu ska jag bege mig till lilla månsi som jag inte har träffat på över två veckor!! åh, jag tror närmare bestämt att någon kommer bli sönderpussad hihi. Imorgon beger jag mig direkt till cirkelfysen på friskis klockan tio, heja heja..
Ha en bra fredag allesammans! pussselipusspussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0