NOTHING GONNA STOP US NOW

Hallådär! Hur mår ni? :) Antar att jag inte är den enda som tycker att det är dags för våren att komma hit nu. Längtar att kunna gå i skinnjacka, solglasögon och converse inne i stan och sitta på ett fik med en glass i handen. Menmen det lär väl dröja ett tag till i alla fall.. Däremot hindrade det inte oss att på ea tiden gå till Kullzenska och ta en kaffe istället. Alltid mysigt med lite tjejsnack med mina fina flickor!


får numera rota bland alla mina gamla bilder för att hitta någon passande, haha..
Denna är tagen på mig och malin i stadparken från en av vårens första härliga dagar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej filippa!

Vad har du köpt tröjan du hade på dig idag? Den vita med volanger? :) jätte söt va den :)

2011-01-19 @ 19:24:23
Postat av: filippis

hallådu! det kommer komma upp ett alldeles speciellt inlägg bara för din skull nu ;) haha nä men tack så jättemycket :)

2011-01-19 @ 23:05:40
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0