PICTIONARY.

Förresten, påminn mig helst inte på hur dålig jag är när det gäller uppdatering. Men nu när skolan har dragit igång tar det ett tag att komma in i rutinerna vilket gör att det får räcka med något enstaka inlägg om dagen ;)

Efter skolan kom i alla fall malin hem till mig. Våra planer var mys med ost & kex, men planerna blev ändrade då alex hörde av sig och plötsligt befann vi oss i hans bil påväg till max för att hämta upp lyxshake och vidare hem till mig igen för att påbörja spelkväll med pictionary! hahaha några har i alla fall blivit världsmästare på att var sämst i det, och jag behöver inte nämna några namn.. malin och johan var i alla fall bra.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och väntar på att turbanen på huvudet ska torka mitt hår, så att jag kan gå och nanna. sov så gott mer er! pussssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0