REMEMBER WHEN THE NIGHTS THEY COULD NEVER END.


Det är inte klokt vad man vänder på dygnet såhär under ett jullov. Vaknade inte förrän kvart i ett idag trots att jag hade ställt klockan på tio..kroppen behöver väl vila antar jag! Strax innan två gav jag mig i alla fall in till stan för att möta upp hanna:) vi fikade på holmgrens och hade det jättemysigt.

För övrigt ser jag ut såhär idag.
Blus från gina, jeans från cheap monday, och pälskrage från hm.
Vi kan ju alltid låtsas att jag precis har släppt iväg en ballong med handen eller nåt ;)


Kommentarer
Postat av: Ola-Conny

Attityd!

2011-01-07 @ 17:16:11
Postat av: filippis

dytitta!

2011-01-08 @ 01:27:08
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0