TEXTKOMMUNIKATION.

Fikade på Kullzénska med mina fina flickor på ea tiden. Har ju nästan blivit en liten tradition nu hihi. Kaffe latten fyllde magen, dock blir jag alltid hungrig precis när jag har druckit kaffe haha.
Men nu har vi i alla fall sista lektionen för idag, som är textkommunikation. Sen ska jag bege mig ut i det äckligt kalla vädret och cykla hemåt på min trasiga cykel.
Ikväll väntas träning och det är ju inte riktigt att man blir sugen på en rejäl löpning ute i dethär vädret, men det är väl bara att bita ihop antar jag!

Oj vilket positivt inlägg dehär blev då heh, men tro det eller ej men trots att jag vaknade på fel sida idag, har jag haft en mycket bra dag :) hoppas ni med har det, vi hörs senare!
 
pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0