THE FEELING NEVER DEAD

Var helt slut efter mammas och min powerwalk igårkväll, så efter att hon och jag kollat på americas sweethearts somnade jag bums i min gosiga säng. Idag har hon, jag och edde varit på ikea och hansa. Köpte ingenting, däremot fick jag med mig lite fynd från växjö som jag tänkte visa här senare. 
Pappa kom även hem för en stund sen så nu har hela familjen ätit en god middag :) edde åker hem ikväll och återigen blir jag ensambarn här hemma, blää så tråkigt..

Menmen nu ska jag byta om till mjukiskläder och ta en långpromenix med malin. Hon hade nyheter att berätta och så nyfiken som jag är, kan jag inte hålla mig :*
pussselipusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du går ju media har jag läst, kan inte du berätta lite om den linjen? Vad gör ni? Mycket plugg osv :) Tack på förhand!

2011-01-23 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0