AND IF TONIGHT IS MY LAST WHAT I GONNA DO

Här var det tomt...Men hej i alla fall! Skyller återigen på jobbet och därav den kassa uppdateringen. Och de få timmar jag är ledig vill man ju helst spendera på något kul, jag menar det är ju trots allt sommarlov. Förstår inte hur de stora bloggarna har tid att skriva inlägg flera gånger om dagen trots att de har ett fullspäckat schema?
Aja får klura på den helt enkelt.

Hur har erat sommarlov varit annars? :) Tycker att väderguden har varit lite snål med solen nu senaste veckan. Men har haft tur att pricka in fint väder på mina lediga dagar, tackar gud för det!

I torsdags hade vi lite stohej här hemma. Malin, jag och lucas renoverade om halva källaren vilket slutade med att det såg ut som rena rama skoldiscot haha! Men efter att lite folk trillat in och några glas hade svepts funkade det som vilket skoldisco som helst, bortsett från limbo och roliga dansen.
Vi dansade natten lång innan det var dags att stiga upp för jobb dagen därpå. Tackar det fina folket som gjorde kvällen!

Var däremot riktigt dålig med kameran men ska se om jag kan skrapa fram några bilder. Men det får i sådana fall bli i morgon, för nu är jag riktigt pömsig och ska krypa ner i sängen. Vi hörs :* puss


Nya klänningen var självklart på! Örhängena kommer från HM

Kommentarer
Postat av: Ronja

tack så mycket för festen, övernattningen och allt filippa:* det var aslyckat!

2011-07-19 @ 01:17:43
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0