HARRY POTTER

Hej på er! är så sinnessjukt trött idag så att ni anar inte..Höll dessutom på att missa bussen till jobbet i morse för att jag snoozade så länge..Menmen nu är jag i alla fall hemma efter 8 timmars jobb och önskar så gärna att jag bara fick lägga mig i sängen och sova resten av kvällen. Men istället väntas träning, och det lär väl i och för säg behövas med tanke på att det är min första efter uppehållet. Vi åker ju nämligen på träningsläger till Sölvesborg imorgon!

Igår var i alla fall jag, månsi, hans syster och hennes pojkvän på Harry Potter. Först åt vi supergod plankstek På Larmgatan 10 innan vi begav oss till bion. Jag har sett alla filmer innan men är inget jättestort fan som kan allt och alla detaljer men sista filmen kan man ju bara inte missa!! Trots mina små tupplurer då och då under den långa filmen var den riktigt bra!

När jag kom hem var det bums i sängen så att jag hann sova 5 timmar innan klockan ringde..
Nu ska jag slänga i mig lite mat innan det väntas träning. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0