MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA

Godmorgon! Står just nu i köket och gör pannkakor till frukost. Det tragiska är dock att att smeten tog precis slut och jag har inte fått ihop en enda pannkaka.. Måns och Edde sitter inne i tv rummet och spelar fifa och lär bli lagom glada när jag kommer in med frukosten haha.
Malin och jag skulle egentligen klivit upp tidigt idag och åkt till köpingsvik för sol och bad, men eftersom vädret inte var på vår sida valde vi att stanna hemma..typiskt på ens lediga dag alltså. Men vi ska i alla fall in till stan en sväng när vi har käkat här hemma. Ska bli mysigt, har inte träffat henne på evigheter känns det som!
Men nu ska jag överraska grabbarna med frukosten ;) vi hörs sen. pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0