THIS IS THE TIME OF MY LIFE

Hej på er! Hoppas allt med er är bra:) jag är hängig och trött och fortfarande lite ont ryggen men nu ska det inte bli ett klaginlägg här minsann. Har precis kommit hem från jobbet och hunnit trycka i mig lite plättar som måns gjorde till frukost häromdagen. Mamma och pappa kom hem från semestern igår, åh vad skönt det känns att dom är hemma igen! Däremot tycker jag att det har funkar väldigt bra för edde och mig här hemma, inga bråk alls tror jag till och med? Rekord.

Ett plus är ju att dem har systemkameran med sig hem -vilket betyder lite bättre uppdatering här på bloggen (förhoppningsvis).. Har endel inköp som jag hade tänkt visa er :)

Men det får bli ikväll eller imorgon, då är jag nämligen ledig! Nu ska jag åka ner och kolla måns match en stund sen vidare till gymmet. Pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0