FRIENDS DON'T LET FRIENDS DIAL DRUNK

Hejhejhej:) är allt bra med er? Hoppas att inte ni heller jobbar ihjäl er utan försöker njuta lite av sommaren så mycket det går! Jag har varit bosatt på öland i två dagar men nu är jag precis hemkommen. Tror inte ens att jag behöver säga hur otroligt trött jag är efter 5 timmars sömn då jag var tvungen att upp och hoppa för ett åtta timmars jobb pass imorse.. 

I förrgår tog jag bussen till köpingsvik för att räkmacka lite och fira Amilia som fyllde 18! (Avkopplande det känns att jag typ är den enda 17åringen i världen som kvar nu...) Vi åt gott, drack gott och hade en jättetrevlig kväll tillsammans allihopa, där återigen denna fest avslutades med nattbad i poolen. Älskar sånnadär sommarkvällar så jag lyfter bara på hatten och tackar för det fina sällskapet! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0