YOUR LOVE KEEPS LIFTING ME


Hejhejhej:) Kan börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen trots att jag har haft all tid i världen idag på min lediga dag. Men ni hör ju själva, på ens lediga dag måste man ju bara få vara ledig :) eller hur?

har haft tur med vädret i alla fall, vilket var en jäkla tur! man hinner ju bli blek innan sommaren ens är slut.. Jag vaknade upp hos måns men begav mig runt lunchtid ut till läckeby för att sällskapa malin med sol och bad på hennes veranda. Vi solade i flera timmar och hoppade runt som små 5åringar när vi lekte i poolen haha! lovar att bilder kommer så småningom.

Hur har eran dag varit? De flesta kanske befinner sig på emmaboda festivalen just nu? Har inte varit så sugen på att åka dit, men nu när alla är iväg är det klart man ångrar sig ;) aja, har i alla fall kommit fram till att idag är det bara 28 dagar till min födelsedag så jag får väl stå ut!

På bilden ser ni en halsring jag fick av mamma & pappa från marocco. Har ju letat efter en silvrig sådan, denna var lite guldfärgad men jag blev jätteglad! Klänningen hade jag istoppad i ett par jeansshorts och kommer ifrån Barcelona.

Imorgon väntas jobb vid 7 så nu ska jag sova, ha det bra med er ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0