WHATEVER HURTS YOU THROUGH THE NIGHT


Hejhejhej:) hur är det med er? Hoppas ni hinner njuta lite av sommarlovet! När jag slutat jobbet igår åkte grabben och jag och kollade andra halvlek av Ifk kalmar-Linköping matchen. Efter att vi hade sett en tung förlust på 3-2 åkte vi hem till mig där pappa lärde måns att grilla, haha! 18 år och aldrig stått vid grillen? händig man man har..
Sen var vi absolut tvungna att åka hem och kolla en fotbollsmatch som började på tv vid 7. Men när vi väl kom hem visades det att den matchen inte sändes på den kanalen.. hihi osis. Vi somnade tidigt och för jäkla gott! Jag var trött som ett lik efter att bara ha sovit några timmar natten innan. Så idag har vi sovit ut! Nu är jag hemkommen för ett tag sedan och ska strax käka något innan jag ska sätta mig på bussen mot öland för ännu mer jobb. Tråkigt väder och lite att göra, känns som att det kommer bli en lång eftermiddag.. puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är det du jobbar för någonstanns? :)

2011-07-04 @ 16:01:12
Postat av: filippis

jag jobbar på saxnäs camping, i en liknande ica-butik :)

2011-07-07 @ 23:32:46
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0