YOUR LOVE KEEPS LIFTING ME


Godmorgon! Har precis kommit ut från duschen och ska strax dra på mig lite kläder innan det är dags för lunch. Tjugo över går ölandsbussen och innan dess ska jag dessutom ha städat mitt rum.. Menmen jag ska inte klaga, har faktist hunnit med en hel del idag! Vaknade strax efter tio, gick upp och åt frukost och skurade + dammsög både köket och hallen (!!!!) + i kanten stjärna skickas just nu från marrocco hem till lilla mig.
Där efter gjorde jag i ordning partytältet som har legat på trädgården nu i några dagar så att edde och jag kan åka med de till tippen. Och sist men inte minst la jag mig i solstolen någon timma och läste min engelskabok som jag har fått i läxa över sommarlovet ;) hehe..

Men nu är det lite brådis, jobbar till tio ikväll men är ledig imorgon. Så vi får se om det kommer något mer inlägg här senare ikväll annars får ni ha en jättebra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0