I KNOW VERY WELL HOW I GET MY NAME.

Äntligen fredag, fy vad skönt! Känner att både huvud och kropp är helt slutkörda.. Sista lektionen hade vi idrott, vilket även var min sista idrottslektion någonsin :) wiiie, nästan obehagligt vad tiden går fort! När jag hade slutat åkte jag och mamma ner på stan en sväng för att leta present åt pappsen som vi ska fira lite mer nu när edde kommer hem i helgen.
Sen var ju tanken att jag egentligen skulle åkt iväg till Emmaboda för att spela match med b.laget, men fick istället ett sms av Lotta där det stod att jag skulle spela från start i a.laget imorgon.. sist spelade jag ju bara i 20 minuter och blev helt slut så vi får väl se hur det går denna gången! Eftersom det blev lite ändrade planer ska jag helt enkelt ta det lugnt ikväll, så rullar bussen ner mot skåne imorgonbitti där vi möter Södra Sandby. Kommer hem till Kalmar framåt kvällen igen.
Men nu ska jag ner och käka, kommer med ett inlägg senare :) smaklig måltid, joman tackar! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång och hur mkt är väger du?

2011-06-12 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0