SLOW DANCING IN A BURNING ROOM

Hej på er :) hur är det med er idag? Vi vann matchen igår med 7-2 trots att Vissefjärda tog ledningen med 2-0 redan efter tio minuter.. men medelåldern var väl sisådär 40+ så i andra halvlek hade vi sprungit sönder deras små ben. Efter matchen åkte jag hem och skrev färdigt min textkommunikation och vafan händer dåå? JO en propp i huset går och hela datorn stängs av....så där försvann mitt arbete som jag hade slitit med i två timmar, kul.
För att inte slänga datorn i väggen av aggression tog jag mitt pick och pack och drog hem till månsi. Tur att han alltid får en på bättre humör i alla fall!

Så nu idag har jag gjort om de arbetet i skolan och efter lunchen gick vi och kollade Triaden där stagg som vanligt kom sist haha..

Nu är jag i alla fall hemma och ska tillsammans med min vitlökssmak i munnen försöka sitta här vid datorn utan att kolla facebook tills min samhällsuppgift är klar. Känns som att det är dags att sätta igång om jag vill få någon sömn inatt.
pusss


den perfekta uppladdningen inför matchen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0