SOMETIMES I JUST WISH IT WAS YOU.

Hej på er! Låg och lipade till oc halva natten, så vaknade ganska sent imorse..När jag slängt i mig lite frukost begav jag mig till malin som varit duktig hos tandläkarn. Vi hade tänkt bättra på brännan lite men vädret hade tydligen inte samma planer som vi..

Istället låg vi inne på hennes rum och kollade på en massa resor i sommar! Åh jag som hade bestämt att inte åka denna sommaren utan spara alla mina pengar..Just nu ser det ut som att det blir en resa i alla fall. På onsdag då jag börjar jobba får jag även mitt schema, så vi får se hur mycket jobb och pengar det blir, efter det utgår jag om det är värt att åka eller inte. Men fan, vi hade ju så himla kul på Kreta förra året!!! Haha kommer aldrig kunna stå emot detta alltså.. Aja vi får se hur det blir :)

Nu ska jag i alla fall packa väskan och åka ner till gröndal där det väntas derby mot Lindsdal! Vi hörs senare. puss ♥

Kommentarer
Postat av: tovis

eeeeeeeeeeh ja! resa med oss den 11 augusti tack! :D

2011-06-22 @ 00:48:41
URL: http://tovesunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0