STRAIGHT FROM THE HEART

God förmiddag! Matchen mot Falköping igår förlorade vi med 3-1 och det blev inget spel för min del. När jag kom hem var det snabba ryck för lite fix och klädombyte innan jag satte mig på cykeln mot Royne! Hon hade födelsedagsmiddag så där spenderade jag kvällen med ett gäng härliga tjejer. 

Efter att jag cyklat hem i ösregnet med musik i öronen på högsta volym var en varm säng det bästa jag kunde önska mig. Sov som en stock när pappa väckte mig i morse. Åt lite frulle och cyklade bort till månsi och gosade lite innan han satte sig på bussen mot Malmö. 

Nu ska jag röja upp lite saker på mitt rum som ser ut som ett bombnedslag..Senare kommer julia hit och myser ♥ Vi hörs senare! pusssis  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0