THE LIFE IS SO PRETTY YOU KNOW



Slänger in bild på dagens från i veckan. Kavaj -mammas gamla. Spetsbody & solbrillor -Hm. Shorts -Zara. dubbelhaka -egen tillverkad ;*

Matchen gick bra och Ifks tjejer vann med 8-2! Måste tillägga att det absolut inte har något med hemmadomaren att göra ;) näedå, men dom var duktiga! Nu ska jag slänga i mig lite käk och ladda inför matchen. Samling vid halv två, sen är matchen vid 3. Får se om det blir något spel, men 3 poäng ska det i alla fall bli! Är lite sugen på utgång sen ikväll, jonas har i alla fall lovat att han hänger med men efter gårdagen är jag skeptisk till det haha.. Vi får se hur planerna blir helt enkelt, hinner nog komma med ett inlägg senare i alla fall. Annars får ni ha en fortsatt bra dag :) puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har tänkt på en sak, hur fungerar ditt och Måns förhållande? Ni verkar inte träffas så ofta liksom? &Hur länge har ni varit tillsammans?

2011-06-18 @ 14:18:47
Postat av: filippis

jadu ibland fungerar det bra och ibland mindre bra. Vi träffas kanske 4 gånger i veckan och tror inte att vi hade träffats mer även om han inte haft sin fotoll. Vi har varit tillsammans snart 7 månader och sålänge jag tycker om honom är det bara att bita ihop :)

2011-06-19 @ 13:33:52
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0