REMEMBER WHEN THE NIGHTS THEY COULD NEVER END.


Min och brorsans lunch idag! Julia åkte precis hem och vi har bara legat och snackat en massa skit i sängen hela dagen. Så himla skönt, detta var precis vad jag behövde! Skulle egentligen ut en runda på golfbanan också, men eftersom vädret svek gjorde jag det med. Dessutom är det första söndagen man inte har skolångest :) hur bra känns inte det?
Nu luktar det dessutom grillat ute på altanen så ska ner och göra resten av familjen sällskap. Ska ni också ha en lugn kväll eller vad har ni för planer? Ikväll ska jag bara ligga i soffan till en bra film och höra regnet ösa ner. Hade gärna haft en fin pojk att pussa lite på men det får vänta tills imorgon då det nalkas nattbad. Sommarlovet är ganska fint endå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0