I JUST CAN'T GET ENOUGH

Godmorgon! Har varit en tung arbetsvecka och den är ännu inte över.. Jobbade förmiddagspass igår så efter att jag suttit i kön på ölandsbron ett bra tag kom jag hem lagom till träningen. Efter den mötte jag upp måns så gick vi ner till hamnen där malin, tove och ida bjöd på gratis glass! pricken över iet var ju att jag fick två :*
Efter att vi strosat runt lite på kalmars gator gick vi sakta och säkert hemåt. Kollade lite på tv och somnade innan klockan var tolv, slitna krigare här ja.

Imorse var det sovmorgon jämfört med vad jag är van vid, men eftersom måns skulle iväg till norrköping blev det ganska tidig uppstigning i alla fall. Nu har jag varit hemma ett tag och ska troligtvis hinna med att träffa agnes lite senare, längesen man träffade henne nu! och ikväll skulle jag egentligen jobbat men eftersom jag har vårsäsongens sista match kände jag att jag ville vara med på den, så lyckades byta pass. Men nu väntar solstolen och det härliga vädret! Ha en fin dag allihop ♥ puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0