DO YOU SEE THE STARS INSIDE?


Den så kallade "fettisdagen" är ju idag, men med tanke på att jag tog en ice coffee med extra mycket grädde ;* på Kullzénska förut skippade jag semlan och nöjde mig med mammas goda fetaost sallad och ciabatta. Mums filibabba minsann! 

För övrigt är det ju även den internationella kvinnodagen idag, så jag hoppas att alla män där ute tar väl hand om sina kvinnor och överraskar dom med en fin middag, skippar dendär fotbollsmatchen på tv, tar hand om disken, och all annan kvinnogöra så att ni får känna på hur det är att vara kvinna för en dag! haha nejdå, men hoppas ni tar hand om varandra där ute och att ni sover gott sen, för nu ska jag fortsätta kolla på Sofias änglar sen ska pappsen och jag kolla fotboll :) nattti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0