HOME SWEET HOME


Åh vad vi har haft det bra!! Dock var planet försenat igår så vi kom inte hem förrän halv fem imorse. Alltså kanske ni förstår att det kändes lite tungt att somna halv sex och gå upp för ett skivstångspass på friskis 4 timmar senare. Trots att hjärnan sa ja och kroppen nej, lyckades jag ta mig upp så nu är jag trött som ett as.

Detta lär måns få dras med ikväll, för strax ska jag bege mig hem till honom för mys hela kvällen. åh vad skönt det ska bli att träffa honom, har ju inte setts på nästan två veckor :* 
Trots att mina ben är som spaghetti ska jag även spela match imorgon med b.laget, vi får se hur det går helt enkelt! Ska dessutom se om jag hinner svara på era frågor, annars får ni ha en fortsatt bra lördagkväll.
pusssss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder på dina köp i spanien :)

2011-03-20 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0