I REMIND MYSELF TO LOVE YOU AGAIN AGAIN AND AGAIN


Jag är fortfarande sinnessjukt trött i kroppen! Vet inte om det beror på att jag är allmänt sliten eller bara att jag har sovit allt för dåligt. Dock kan det ju inte bero på att jag har ätit för lite, med tanke på att jag äter hela tiden haha..

Men vädret får mig i alla fall på riktigt bra humör, åh äntligen! Det var väl endå på tiden att väderguden skickade hit lite solskén och vårkänsla :) Hade både skinnjacka och solglasögon på mig i stan idag så nu får det gärna fortsätta såhär så att man kan börja gå med bara ben också. Men jag ska inte klaga, på måndag lyfter ju nämligen planet till förhoppningsvis 20grader värme i Spanien, underbart!

Kommentarer
Postat av: hanna

FINA DU!

2011-03-09 @ 21:39:41
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0