SMOOOOOOOOTHIE


Var ju faktist tvungen och testa att göra en sån smoothie vi fick lära oss göra med laget häromdagen ;)
Fast hade inga hallon så det fick bli björnbär istället, men det smakade minst lika gott!

Hoppas allt är bra med er! Vet att det bara har kommit en massa tråkiga inlägg här på sistone, men har varit lite fullt upp med allt möjligt, men jag ska förbättra mig de lovar jag. Är det förresten något ni vill se mer av här i bloggen så kom gärna med det :)

I vilket fall som helst ska jag vid kvart över fem vara på gröndal för att ha teorisnack och ta lagfoto, därefter vidare till fredriksskans och träna (håller alla tummar jag kan för att även min hals tillåter detta). Innan dess måste jag dessutom ha skrivit färdigt min svenska OCH pluggat inför matteprovet. Dags att sätta igång helt enkelt! puss&kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhej, jag undrar hur du gjort din stilmall? superfin blogg!

2011-03-31 @ 20:01:13
Postat av: filippis

Hejhej:) jag är jättedålig på sånt, så det är en kompis till mig som har gjort den. tack så mycket!

2011-04-01 @ 09:10:27
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Ida

Ser riktigt gott ut, de är ju även riktigt goda :)

2011-04-01 @ 16:22:44
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0