HEART SKIPPED A BEAT

Hade en mysig dag med mina fina. Malin kom på att det är så typiskt svenskt att så fort solen skiner ska man packa sina väskor och fort som sjutton åka ner till stranden! Och ungefär så var det idag, vädret lurade oss lite, så när vi väl var framme var det ju inte lika varmt och skönt som vi hade trott haha! Stackars jonas som brände sig på grillen flera gånger när det blåste som värst. Men det blev roadtrip, korv me brö, snack om livet och överlag så ska vi väl vara glada över att det var grillen som blåste bort och inte vi ;)

Nu väntar jag på mina nattgäster från emmaboda, som ska sällskapa mig i 5 timmar innan bussen rullar mot stockholm! Kommer upp med ett tidsinlagt inlägg här imorgon :) natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0