25 MAJ 2011

Förlåt för mitt frånvarande men har varken haft tid eller ork att ta tag i bloggen. Men nu gör jag ett försök till lite bättre uppdateringar med roligare inlägg, låter bra va? :) Hoppas allt är bra med er förresten!
Har ju dessutom en massa bilder att visa ifrån Riga, som jag måste säga var kanon.

Dagarna spenderades på mysiga uteserveringar där vi åt god mat och de vuxna drack öl i mängder. Och när jag säger vuxna menar jag då alla som är över 18 vilket jag inte är inräknad i.. Påtal om 18 så känns det som att jag är den enda 17åringen kvar på denna jord. Känner på mig att min sommar kan bli endel plågsam när alla mina närmaste går ut och roar sig på krogen.

Och idag fyller malin 18!!!! Grattis min fina fina fina ♥ Hon kommer hem till mig vid 4tiden så ska vi käka lite innan vi beger oss till guldfågeln arena för att kolla ff-aik.
Men nu ska jag fortsätta att jobba med mitt bokomslag i ilustrator som är så himla kul..Ta hand om er så hörs vi senare, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0