AND I'M TELLING YOU, I'M NOT GOING

Hej på er :) måste återigen påpeka att jag verkligen avgudar vädret!! Imorse skrevs ett nationellt spanskaprov på 4 timmar för min del. Hur det gick har jag faktist ingen aning om, men med tanke på att jag har glidit på en räkmacka dessa 5 år, skulle det ju vara förjäves om hon inte satte godkänt på mig sista terminen..så vi får hoppas på det helt enkelt!
Annars då? jo jag slutade tio över tolv och tog en tripp till stan med johanna & felicia för att inhandla lite grejer. När jag kom hem testade pappa och jag att sätta upp tältet som vi ska ha med oss på Siesta, så nu är jag till och med redo för att överleva i vildmarken ;) 

Sen dess har jag packat i tiotusen timmar och det går inte det minsta framåt..Men nu ska mamma och jag åka och inhandla det sista inför Siesta imån :D sedan väntas träning och eftersom jag har prov imån borde jag plugga matte..hmm vi får se hur prioriteringen blir. ha det bra! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0