DON'T LOOK BACK IN ANGER I HEARD YOU SAY

Hej på er :) hoppas allt är bra! Jag kom hem för en stund sedan, eftersom vi bara hade nationella i matte idag. Har svårt att säga hur det gick, och med tanke på att de andra gångerna har det känts jättebra men trots det gått åt skogen, kanske jag inte borde säga något över huvud taget. Får hålla tummarna helt enkelt!

För övrigt vann vi matchen mot Kalmar södra igår 2-0. Personligen var ingenting på min sida och det gick rent ut sagt piss. Men efter att jag blivit uppflyttad som forward lyckades jag göra ett mål i alla fall, skönt att man bidrog med nåt under 90 minuter liksom ;) 3 välbehövliga poäng blev det i alla fall, vilket betyder 9 poäng för Ifks a,b och c.lag de tre senaste matcherna, fasen så bra!

Men nu tänkte jag sätta mig och sy upp ett par jeans jag fick som uppdrag av pappa. Slänger upp ett par bilder från helgen som får underhålla er sålänge! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0