FINALLY I FOUND MYSELF LOST IN YOUR LOVE

tjeeeeena! Hoppas allt är bra med er. Förutom en otrolig mensvärk är jag på bra humör idag! Hade bara träning och medialektion idag sen slutade vi vid halv tolv, så jag hann ta en liten runda på stan och lägga undan lite grejer som ska inhandlas imorgon! Nu har jag precis fått på mig bikinin och ska skynda mig ut till altanen och lägga mig och dega i solstolen. Återigen har värmeböljan kommit hit och nu får vi hoppas på att den är här för att stanna :) Måste däremot ta med mig spanskaböckerna ut och försöka väcka liv i skallen lite. Har nämligen spanska nationella imorgon vilket kanske talar för sig självt..
Men nu väntar solen på mig :* dagens kommer upp senare. pusssssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0