IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN BECOME IT

                                      
Godmorgon! Matchen igår vann vi med 5-2 och märkligt nog gjorde jag 3 mål, eller ja egentligen var det bara 2 men fick de tredje med som var självmål av deras försvarare ;) Härligt med vinst i alla fall! På kvällen skulle jag från början varit med och firat malin 18års dag men fick tacka nej på grund av matchen :( dock skull jag varit den enda som inte var 18 så när de andra skulle gått ut skulle ju jag ändå fått åka hem..menmen tråkigt att missa den, så ikväll ska vi hem till julia och ha det trevligt :) Men först nu ska jag åka ner till gröndal och för första gången sitta på bänken på a.lagsmatchen i division 1. Jag som är van att spela division 4 buhu, så nervositeten börjar redan komma..
Om jag får spela eller inte, återstår att se helt enkelt! Hoppas ni får en bra dag så hör jag av mig mer efter matchen, kom igen nu IFK! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0