MY OWN HANDS TO HOLD.

Godmorgon alla fina! VET att uppdateringen har varit kass denna helgen, men har haft fullspäckat schema. I fredags åkte vi i alla fall till Ronneby för att spela match. I truppen hade vi elva man, utan några avbytare och hela laget var ett ihopplock ner till 96or. Men fyfan vilken inställning vi gick in med, och ni anar inte hur skönt det var att ta hem vinsten med 3-0! dessutom spelade jag på topp för första gången, haha faktist ganska skönt att inte behöva springa fram och tillbaka längs sidlinjen. 

Pricken över iet var ju även att Johan var så stolt över oss att han bjöd på donken på vägen hem ;) go gourmet fredagsmat ju.  

Igår dömde jag och gulli småtjejernas match igen, som tur var det 7manna och det tackar jag för, med tanke på den träningsvärken som höll på att döda mina ben.

På kvällen kom malin hit så grillade vi med min familj, där dem senare skulle dra vidare till Söderport la malin och jag oss framför teven och kollade på Djävulen bär prada. Har inte sett den förut men det var faktist riktigt bra!

Och idag då? Jo jag har precis ätit frukost och duschat, och strax ska pappa och jag ut till golfbanan och spela tävling med Olle och per. Har inte spelat någonting iår så det får väl gå som det går helt enkelt!
Hoppas ni får en skön och solig dag ♥ Pusss


För att göra inlägget lite roligare slänger jag in en bild från valborg förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0