SIESTA!

                        
Tänk vilka underbara vänner jag har som räddar mig från depression här hemma, och istället kan tänka sig stå ut med mig snarkandes i samma tält i 3 dagar. Efter många om och men klickades nämligen en siestabiljett hem igårkväll och fyfan vad bra det känns.
Får rysningar av bara tanken på Håkan Hellström, The kooks, Crookers, The Ark, The sounds, Plain White T's, Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros, Adrian lux, Rebecca & fiona, Ane brun och många många fler artister!!!

Idag har jag provat gummistövlar, regnjacka, sovsäck och haft en vanlig såndär festivalnoja. Men faktum är det att jag aldrig någonsin har varit på festival förut? Får väl köra på bättre att ha med sig för mycket än för lite metoden när det gäller både packningen och alkoholen. Dessutom pratade mamma och pappa ihop sig om att jag skulle få denhär biljetten som en liten skolavslutningspresent, och för att göra allting rättvist även bjuda edde på hans peace and love biljett, åååh vad bra dom är! Så nu ska jag ner och krama om dom båda och ge mamma ett par örhängen jag köpte till henne i riga, det är ju trots allt mors dag :*

Om jag inte förtydligat det så är livet ganska fint just nu.


Kommentarer
Postat av: johannis

haha din söta lilla räka tror inte jag hört dig så glad som när jag ringde i lördags :* på onsdag åker vi och jag ser framemot att dela tält med dig mjaoumorrgrrrr! PUSS

2011-05-29 @ 20:49:28
Postat av: fliiis

alltså tror nog utan tvekan att vi kommer få världens bästa minne ihop, ni är så jävla bra!!! <3

2011-05-30 @ 08:14:36
Postat av: filippis

haha ni är ju för gooa! catfight i tältet, mjaomorrgrrr<3 tagga nuuuu

2011-05-30 @ 13:12:16
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: fliiiis igen

fan vad mysigt vi kommer ha det ! mjauumorrgrrr <3 ni är nog rätt MJAU faktist ..

2011-05-30 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0