TEACH ME BABE, AND TAKE ME TO ANOTHER PLACE

Hej alla fina:) När slutsignalen blåstes efter segern mot Boda igår hade jag 11 minuter på mig att ta mig från gröndal till stationen för att hinna med det sista tåget till emmaboda. Så in på stationen rusade pappa för att köpa biljett medan jag sprang och blockerade tågdörrarna hehe. Precis när jag klivit på tåget stängdes dörrarna, men jag kände mig lagom fräsch som satt och svettade ner SJs säten med både matchkläder, benskydd och fotbollsskor..
Huvudsaken var ju endå att jag hann med, och fick träffa mina fina tjejer :* Väl hemma hos johanna lagade vi tacos, kollade på film och myste med massa tjejsnack. Ni är så bra så bra!!

Idag vaknade vi utvilade och tryckte i oss en brakfrukost. Sen dess har vi bara degat hela förmiddagen, men jag kom hem till Kalmar för ett tag sedan. Ska nu fixa mig och försöka välja kläder till ikväll, åååh har klädpanik!!! så det får vi se hur det går. När jag är färdigfixad åker jag till Linn för att fira henne och Tove som har fyllt år, efter en snabbis där åker jag vidare på 18kalas för angelica och ellen!
Ska försöka ha med mig kameran ikväll också. Men nu ska jag lägga på ett kol, så vi hörs imån. ha en bra lördag :) pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0