I REMIND MYSELF TO LOVE YOU AGAIN AGAIN AND AGAIN

hallådär:) blogga kanske inte riktigt är min grej trots allt? men känns så tråkigt att lägga in "hej hur mår ni idag, idag har jag inte gjort någonting speciellt, hejdå-inlägg". Dock är faktumet det att jag fakitst har en hel del att göra, bara att jag ibland kanske har lätt att prioritera bort det tråkiga. Men när det är strålande sol ute kan man ju inte låta bli att lägga sig i solstolen istället för att sitta inne och plugga! Hade ju dessutom bara en lektion idag så när jag varit på spanskan åkte jag hem och har legat ute tills nu.

Känner att kroppen är lite sliten..Igår spelade vi smålanscupen mot bäckebo och vann med 13-4! Och idag skulle jag spelat mot färjestaden, men nej tydligen inte eftersom att jag spelade igår räknas jag till a.laget och får därför inte vara med i u-truppen idag ;/ känns lite surt, men tror tjejerna kommer fixa det galant! Emmy & Minna kommer i alla fall hit och hämtar upp mig så ska vi åka över till öland och kolla i alla fall, och det kanske inte är helt fel att få lite vila för en gång skull.

Vaknde vid kvart i tolv imorse så jag har faktist inte hunnit äta lunch än, därför ska jag ner och göra det nu! Ha en bra kväll så kanske vi hörs senare:) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0