THIS IS THE TIME OF MY LIFE


Hej på er! I skolan idag hade vi engelska nationella, vilket gick åt helvete rent ut sagt. Sjukt svårt och mina språkkunnigheter är inte så mycket att vara mallig över. Menmen, får väl hoppas på det bästa helt enkelt!
Annars har det varit en bra dag :) Åkte ner till stan och tog en fika med agnes efter skolan, vi satte oss på en uteservering och det var riktigt varmt och skönt i solen. Riktigt mysigt var det i alla fall! Nu har jag varit hemma ett tag och ska nog strax åka hem till månsi som kom hem från uppsala idag.

På bilden ser ni ett nytt halsband jag köpte på bikbok idag! Det var 2 betala för 1 för alla smycken, så josse och jag köpte likadana och behövde bara betala 65 kr var (ordinarie pris 129) riktigt kap alltså :D förresten ser det it som att jag har Quasimodorygg haha! ett skäl till att jag behöver riktigt mycket massage av måns ikväll, underbart ;) Men nu ska jag hoppa in i duschen! Ha det fint, pusselipussspuss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Engelska nationella var verkligen sjukt svårt!! :o Speciellt hörförståelsen..

2011-05-12 @ 20:40:50
URL: http://fannyrosen.devote.se
Postat av: felicia

men två på den! sommarskolan då flipper ;)

2011-05-13 @ 08:37:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0