THE HEAD AND THE HEART

God eftermiddag! Hur tungt känns det inte när man måste vara i skolan vid 8 för att träna, medan resten av klassen har sovmorgon till halvtolv? jo, sinnessjukt tungt.
Väntade på att måns skulle komma hem från sin match igårkväll så kom i säng rätt sent också.

Så nu sitter jag här på sista lektionen och vill bara bryta ihop av trötthet. Hungrig är jag också, och riktigt riktigt lipig.
Men med bra musik i öronen och ett par nypussade läppar ler jag lite åt det fina livet i alla fall.
Ser även ut som att vädret håller på att vända tillbaks till det härliga igen, typiskt när jag ska åka iväg och allt.
Men man får väl unna alla här hemma lite solskén också :)
Nu ska jag åka hem och packa, vi hörs senare! pusssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0