LIMIT TO YOUR LOVE

Träningen idag gick faktist helt okej, vilket gjorde att mitt tålamod inte sjönk ännu mer. Efter att pappa tvingat mig att köpa nya skor på grund av att det var hål i de andra, invigde jag dessutom mina nya skor igår. Hatar verkligen att ha nya skor, men det kanske var på tiden efter att mina gamla varit med i 5 säsonger, 2 gothiaresor, en eskilcup, och hundratals träningar både med fg och ifk :D Men jag får såndär nojja att om jag har gjort något bra med de skorna så är det inte mig det sitter i utan just skorna hehe.. Så det var lite kämpigt att byta men nu är det bara att hoppas på att de nya funkar lika bra!

Och om ni undrar hur jag kommer spendera min fredagkväll så kommer det vara i Ronneby. B.laget behövde förstärkning så vi är några tjejer som ska hänga med. Hade ju i och för säg endå inget annat för mig, så det blir väl vad man gör det till. Åker vid 4tiden så vet inte om jag hinner komma upp med en inlägg imorgon, men i sånna fall får ni sova så gott och ha en bra fredag ♥ Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0