WHEN YOU TELL THE WORLD YOUR'E MINE


Hej på er! Är proppmätt efter en jättegod middag som mamma hade ordnat ihop till pappa och mig när vi kom hem utslagna efter golftävlingen. Förresten var det premiärrundan jag körde iår, och det gick faktist förvånansvärt bra! Dock gick det inte lika bra för oss som lag, men vi hade i alla fall kul och det är ju huvudsaken :) 

När jag kom hem förut satte jag mig och skissade på lite klänningar som jag ska påbörja sy nu i veckan tänkte jag. Dock har jag endel plugg att göra och 3 matcher som ska spelas denna veckan(!!) så jag kommer väl vara helt slut i både huvudet och benen. Måste dessutom in till stan efter skolan imorgon och köpa nya symaskinsnålar eftersom min dumma maskin knäckte ju 4 stycken när jag sydde shortsen sist..Menmen vi får se hur det blir med det!  
Men nu ska jag sätta mig och plugga en stund, sen drar jag hem till pojken min och nannar.
Så vi hörs imorgon igen :* pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0