ALWAYS WHERE I NEED TO BE


Var inte allt för länge sedan jag kom hem från rugbyträning. Tog det lugnt och gick igenom allting inför matchen. Är ju bara 3 dagar, åh jag kan inte hålla mig! Drömde mardrömmar om rugbyn inatt så mycket tankar är det i huvudet just nu haha..
Vid tio ikväll ska vi mötas i sporthallen och öva inför intåget som ska vara innan matchen!

Har ju dessutom glömt att berätta att jag och måns har skaffat oss en liten familjemedlem :* Hämtade den igår så imorse när jag vaknade kände jag två små tassar på mitt huvud, hihi. Ni anar inte vad söt den är!! Ska dit och gosa med den nu.

Vi hörs imorgon, då lovar jag att det kommer upp lite bilder på inköpen! Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt, vet du något bra ställe man kan köpa, vart köpte ni er?:)

2011-12-08 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0