ÅRSFEST

Hej min kära läsare! Vet att uppdateringen här har varit kass, men livet har varit lite för fint dessa dagar. Rugbyn som var i torsdags kan bara beskrivas med ett ord: magiskt. Har aldrig varit med om något liknande förut, och den känslan var helt oslagbar! Blev en vinst med 7-0 för oss tjejer och fyfan vad bra vi var!! Killarna förlorade dock med ett udda mål på 4-3, men det var bara att bita i det sura äpplet och känna sig stolt för deras del med. För vilka lag vi i Stagg hade iår och vilka människor. Åh vill verkligen inte att rugbyn ska vara slut, vi har haft det så jäkla kul! Bjuder på lite bilder och berättar mer om rugbyn någon dag framöver.

Igår jobbade jag för första gången på den nya butiken! Mycket kunder och alla var jätte positiva så det var en riktigt kul kväll. När jag kom hem runt tio bjöds det på pepparbiff i sällskap av familjen där edde och hans tjej är på besök! Månsan var också med såklart ♥ Idag åkte vi till maxi och köpa klösbräda till kissen haha:)

Men nu ska jag bege mig på årsfest med IFK. Har hört att det bjuds på god mat på restaurang Segel, jag klagar
då inte! Vi hörs imorgon. Puss

Bjuder på en nyinköpt tröja jag hade på mig idag. Det ni ser på bilden är baksidan där en guldig dragkedja kan öppnas längst ryggen. Kommer från Zara och kostade 179kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0