....

Har precis kommit hem från vårdcentralen där jag blev medskickad både allergimedicin och ögonsalva.. Perfekt tajming såhär en timma innan rugbylägret..!

Berättade ju om att jag fick utslag i ansiktet för några dagar sedan och igår svullnade mina ögon upp och började klia ännu mer. Så vaknade jag inatt av att jag knappt kunde öppna ena ögat så pappa och jag fick helt enkelt åka in till vårdcentralen idag. De tog en massa prover men var osäkra på om det bara var ögoninflammation eller någon allergisk chock. Fick med mig någon medicin sålänge sen ska jag dit på måndag igen och ta prover. 

Som sagt går bussen till lägret om en timma, och jag känner mig inget vidare bra :( har fått träningsförbud över helgen så det blir väl en lugn helg till dethär har försvunnit. Jag är alltid så envis och vill komma tillbaka så fort som möjligt, och det har inte lönat sig alla gånger, så denna gången ska jag för en gång skull lyssna på pappa och min kropp.

Men nu ska jag packa färdigt det sista.
Hoppas ni stod ut med ytterligare ett klaginlägg och att ni mår som ni ska ♥ Kommer hem på söndag igen, hörs mer då! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0