EVEN THE BEST FALL DOWN SOMETIMES


Lite projektarbete, lite svenska och lite fina johanna & felicia är det som dagen har bestått av. Nu sitter jag här hemma och klockan har inte ens slagit fem men det är redan kolsvart ute. Min kliande hals och alla inlämningar i skolan kan också vara orsaker till mitt inte allt för positiva humör. Igår var det däremot 6 veckor kvar till jullovet vilket känns som en liten ljusspunkt. Men bara för att dra ner det hela gillar jag julen och allt vad den innebär. Hade helst av allt åkt bort över både jul och nyår så ikväll ska det diskuteras med månsan. Men först ska jag skriva klart religionen och därefter bege mig ner till gröndal för att ha fotbollssamtal om kommande säsong och vad den nu har att erbjuda :)

halsband -gina. lång kofta -monki. lila t-shirt -Hm. hatt -mammas gamla. kinnkjol -second hand. hjärtstrumpbyxor -kappahl 

Pusselipusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0