I NEED TO HAVE YOU NEAR ME


Godkväll! Håller på att städa här hemma..Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så det var nog på tiden!

Som jag skrev tidigare idag åkte jag förut in till bikbok som hade 50% på allt i butiken. Har lyckats hålla i mina pengar nu i snart två veckor så visst fan sket det sig idag när smålänningen i en själv kom fram haha, men kunde bara inte låta bli.. 

Jag tänkte i alla fall bara "kolla" lite. Kollandet gick dock snabbt över till "filippa du måste köpa den innan någon annan gör det". Det var nämligen fullproppat med folk så om man skulle ha något fick man inte tveka, och det var ju rena mardrömmen för min beslutsångest ;) 

Eftersom det var så himla varmt i provhytten bestämde jag mig för att köpa allt jag hade plockat på mig, så skulle jag prova mer hemma. Jag lovade mig själv att lämna tillbaka minst 2 plagg, men tror ni att det kommer bli så? Givetvis inte om jag känner mig själv rätt. Känner nu riktig skam att jag lyckades göra av med 850 kr som jag skulle haft med mig till Malmö nästa helg. 

Aja, nu gäller det bara att komma på en bra plan hur jag ska fixa fram pengar. Ett försök är ju att övergå från mitt äckliga rum till att städa hela huset..
Ska klura på den. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0