MILDISON


Häromdagen fick jag någon allergisk reaktion vilket resulterade i att jag fick jättesvullna ögon, blev torr i hela ansiktet och fick utslag på halsen. Vet inte om det kan ha berott på den vita färgen jag hade i ansiktet under halloweenfesten i fredags? I alla fall så har detta inte försvunnit än och det är som värst på kvällen när man ska sova. Ni vet hur irriterande det känns att ha ett hårstrå i ögat, så känns det precis när jag ska sova!

Så nu har jag precis smörjt in hela ansiktet med mildison, som är min exemsalva hehe.
Fetthalten är ungefär 1000% så det är nog bara en tidsfråga innan finnarna exploderar. Men just nu vill jag bara ha len hy och normala ögon. Såg dock nu i efterhand att man skulle undvika ögonen..

Stukade dessutom foten igår på träningen så haltar som en liten kärring. Som tur var fick måns leka sjukdoktor och linda den i morse. Han försökte dessutom intala mig att den inte alls är synd om mig, även om jag har lätt att tro det :*

Detta var helt onödig information, men var ju tvungen att förklara mig om det nu inte kommer fler inlägg idag så beror det på att jag inte kan se dataskärmen ;) Nu ska jag dra mig mot träningen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre !



Men kan du säga eller lägga ut en bild på vilka appar du har på din iphone ? :)

2011-11-02 @ 14:14:05
Postat av: filippis

tacktack:)vilka appar menar du,alla?

2011-11-03 @ 14:06:27
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0