ONE OF US IS GONNA DIE YOUNG







God eftermiddag på er :) Kvällen igår spenderades som sagt hos födelsedagsbarnet Kalle. Det bjöds på smörgåstårta och härligt folk, precis vad jag behövde! Efter att alla blivit lite runda om fötterna slutade kvällen till sist hemma i mitt kök tillsammans med johanna och felicia. Tårar, baconostmacka och tända ljus, kanske inte så förutsägbart men fint. 

Idag har jag tränat rugby , tagit sönder två glödlampor och försökt göra något vettigt, men misslyckats. Så nu ska jag gå ner i köket och överraska pappa med en kaka på fars dag när han och mamma kommer hem från Stockgolm senare ikväll.

Avlslutar detta inlägget med att jag är oerhört tacksam över att jag har sådana underbara människor i min omgivning ♥ Ha en bra söndag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0