WHO WILL LOVE YOU AND WHO VILL FIGHT FOR YOU


Godkväll mina damer och herrar! Hoppas att er kväll har varit bra :) Vi åt pizza och spikade lite jobbtider för ett tag här framöver. Cheferna har ju köpt upp en ny affär som ska öppna nästa vecka, och nu när vi var där och hälsade på blev jag faktiskt riktigt sugen på att börja jobba igen! Trivdes ju så himla bra på jobbet i somras och eftersom det ungefär är samma personal som kommer jobba nu tror jag att det kommer bli kanon! Nästa helg sätter vi igång så då får ni kika in på Handlarn på Brémerlyckan :D

Men nu ska jag sätta igång med packandet..Måns och jag åker ju som sagt till Malmö imorgon och ska hälsa på hans syster och hennes pojkvän som bor där. Ska bli så himla mysigt att komma iväg en sväng!

På bilden ser ni en ny transparent blus/skjorta, som jag invigde i fredags. Den är i siden framtill och transparent på ryggen. Även den kommer ifrån bikbok!

Hinner förhoppningsvis uppdatera innan vi åker imorgon eftermiddag, så nu får ni sov så gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0