DON'T LOOK BACK IN ANGER I HEARD YOU SAY



Hejhejhej:) har varit hemma i drygt en timme och ska strax åka iväg och träna lite Rugby! Trots mycket sömn är jag alldeles för trött, skyller allting på vädret. Grått och trist idag och man känner hur hösten sakta men säkert övergår till vinter. Önskar jag kunde lägga mig på marken och protestera som en 4åring och säga att jag vill inte. Hatar allt som har med vintern och kyla att göra. 

Men än så länge är vintern inte här, tack och lov. Efter träningen ska jag ut och övningsköra med pappa, därefter blir det förhoppningsvis att krypa under täcket och mysa till en bra film med pojken min. Vi hörs ♥ puss!

Vet inte vad jag ska kalla plagget på bilden, men eftersom den kommer från Hm har ni har säkert sett den i butik. Typ en poncho i olika färgglada färger =) Köpte den på Hm i Paris och betalade 299kr tror jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0