EVERYBODY IS LOOKING FOR LOVE



Hejhej :) Eftersom jag slutade halv tolv idag har jag bara legat och degat framför nu efter lunch. Om två timmar är det rugbyträning och fram till dess hade jag tänkt att plugga lite inför naturkunskapsprovet om atomer, elektroner och allt vad det innebär..Inte så lockande om ni frågar mig.

Ikväll var planerna att träffa lilla åse, men verkar inte som att den stackaren mår så bra just nu så vi får se vad jag hittar på istället. Kanske borde umgås med mina föräldrar för en gång skull! Fick ju lite ångest när jag hade bosatt mig hos måns flera dagar i rad och får ett sms av mamma där det står: "Kul att ses!" ..haha kan det möjligtvis finnas någon ironi i det hela? 

Men nu ska hjärnan få anstränga sig lite i mina naturkunskapsböcker.
På bilden ser ni skjorta från cubus, halsring från lindex, mammas gamla slokhatt och jacka & väska från Paris. Ha det bra ♥ puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0