LIVING IN THE MOMENT


Medan alla andra taggar halloween utgång sitter jag här hemma och är nöjd över mitt beslut att stanna hemma. Visserligen är det lördag, men efter gårdagen är varken kroppen eller huvudet på topp. Som tur var hade vi bara teori på träningen vilket var guld värt en dag som denna. Planerna ikväll var egentligen att träffa malin men nu hade hon gått och blivit sjuk..

Och mamma & pappa är på middag, så förut åt jag varma mackor och nu har jag gjort i ordning lite gott som jag ska knapra på till one three hill.
Imorgon väntas träningsmatch mot gamla spelare, och som ni säkert känner till är inte mina nerver de bästa, så ikväll ska jag ta det lugnt och försöka hålla lugnet till morgondagen.

Så oavsett om ni ska ha en grym utekväll eller en myskväll som jag, hoppas jag att ni får en bra start på lovet :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0